FAQ- Intrebari adresate frecvent
1. Aveti produse in stoc?
Avem o plaja limitata de produse si marimi in stoc.
Fiecare produs este confectionat in atelierul Eline Studios, de aceea va rugam sa ne informati daca aveti nevoie de produs inainte de o anumita data pentru a va putea prioritiza comanda.
2. Pot sa ridic comanda din magazin?
Da, puteti.
Daca plasati comanda online, aveti posibilitatea sa selectati : Ridicare din magazin.
Daca ati plasat comanda telefonic sau prin mesaj pe instagram,va rugam sa ne mentionati ca doriti ridicare din magazin.
Va rugam sa asteptati mailul de confirmare ca produsul este pregatit pentru ridicare.
3. Cand imi voi primi comanda?
Daca produsul este pe stoc, expedierea poate fi facuta in aceeasi zi ,daca ati plasat comanda in prima parte a zilei, in caz contrar,va avea loc in ziua urmatoare, ulterior confirmarii telefonice.
Daca produsul comandat nu este pe stoc, incepem productia, care poate dura intre 3 si 5 zile. Dupa aceea, produsul este expediat si livrat in termen de 24-48 de ore ( termen oferit de catre firma de curierat) .
Toate aceste informatii va vor fi comunicate telefonic la confirmarea comenzii.
4. Cum pot alege corect marimea?
Toate informatiile despre marimi si potrivire se gasesc in descrierea fiecarui produs, in sectiunea Marimi .
5. Cum pot urmari comanda mea?
Dupa ce comanda este procesata, veti primi un e-mail de confirmare expediere ce contine link-ul de urmarire.
6. Unde sunt confectionate produsele Eline Studios?
Toate produsele noastre sunt fabricate in atelierul nostru din Bucuresti, Romania. Materialele noastre sunt produse si achizitionate din Europa.
7. Aveti un magazin fizic? Necesita programare?
Da,avem. Nu este nevoie de programare insa daca doriti un produs si o marime anume,va rugam sa ne contactati pentru a ne asigura ca le avem disponibile in showroom.
Adresa magazinului este: Intrarea Stefan Furtuna nr. 8 Interfon Eline Studios, sector 1
Daca aveti nevoie de mai multe informatii va rugam sa ne contactati prin email sau telefonic.